Firma Antra to kolejny partner, którego przedstawiamy w ramach cyklu “7 pytań do…”. Rozmawiamy z Barbarą Litke, która pełni funkcję Koordynatora ds. Sprzedaży. Antra jest warszawską agencją reklamową powstałą w 1991 roku. Specjalizuje się w projektowaniu i dostarczaniu upominków reklamowych i materiałów promocyjnych.
Sandra Jeżewska, CRM Vision: Czy w okresie pandemii Wasza firma podjęła działania, które pozwoliły firmie przetrwać na rynku? Jeśli tak, to jakie?
Barbara Litke, Antra: Gdy pojawiła się pandemia, Ryszard Polubiec, właściciel firmy, od razu podjął działania, które pozwoliły na dalszą działalność firmy. Powstała nowa marka: Biodefendol. Jest to marka, która oferuje wszelkie środki ochronne. Cały czas poszerzamy naszą ofertę.
Czy coś jeszcze zmieniło się w związku z koronawirusem?
Tak, od lockdownu widać większe wykorzystanie technologii. Covid-19 wymusił zaprzyjaźnienie się z nowymi technologiami. Plusem pandemii jest to, że nauczyliśmy się pracować zdalnie. W tym przypadku sprawdził się system CRM, do którego dostęp możliwy jest z każdego miejsca. Moje doświadczenia są takie, że dość szybko moja firma i nasi klienci zaczęliśmy się komunikować na Skype, Zoom.
Czy branża zmienia się dzięki nowym technologiom? W jaki sposób?
Oczywiście. Korzystamy z istniejących możliwości: kontakt z klientem on-line, prezentacja produktów na Youtube i innych platformach. Otworzyliśmy sklep internetowy sklep.antra.com.pl. Cały czas śledzimy rynek nowinek technologicznych.
Jak pracowaliście przed zakupem CRM-u? I dlaczego zdecydowaliście się na wdrożenie tego typu systemu?
Poszukiwaliśmy systemu CRM, który spełniałby nasze wymagania. Przetestowałam kilka istniejących na rynku propozycji systemów, które umożliwiają sprawne zarządzanie relacjami z klientami. Po wielu próbach – produkt CRM Vision okazał się produktem, który spełnia nasze oczekiwania.
Program jest bardzo intuicyjny i posiada wiele funkcji użytkowych.
Jak CRM ułatwia Wam dzień pracy? W czym pomógł?
System CRM pozwala na pogrupowanie klientów, pełni rolę kalendarza i przypomina o ponownym kontakcie z klientem. Korzystamy z możliwości wysyłania mailingów oraz integracji z programem pocztowym. Korespondencja i jego historia jest automatycznie przypisana do konkretnego rekordu. Ułatwia to pracę, bo wszelkie dokumenty zapisują się przy firmie.
Jaką radę dałaby Pani osobie, która stoi przed wyborem systemu CRM? Na co zwrócić uwagę?
Przetestować wersję demo i porównać. Zwrócić uwagę na możliwość rozbudowy systemu CRM o kolejne moduły. Bardzo ważna jest jakość obsługi, kontakt z dostawcą systemu.
Za każdym razem, gdy mam nowy pomysł na obsługę klienta i segregowanie klientów zwracam się do specjalisty z CRM Vision z pytaniem, czy istnieje takie rozwiązanie w systemie. Zawsze się okazuje, że tak!
Krótka wskazówka dla prowadzących biznes – jaka by to była?
Posiadać wizję, plan i go realizować.
Więcej informacji o naszym Partnerze można uzyskać na https://www.antra.com.pl/.