CRM Vision pozwala na przechowywanie oraz odpowiednie przetwarzanie danych o kontrahentach. Sprawną i przejrzystą nawigację zapewnia szybkie wyszukiwanie i sortowanie według różnorodnych kryteriów. W ramach kontaktu od razu jest dostęp do wszystkich informacji z nim powiązanych: wysłanych e-maili, zadań, ofert, faktur, projektów, dokumentów (plików) itd.
Tworzenie grup kontaktów (wg branży, wielkości…) oraz przydzielanie statusów (aktywny, jednorazowy,…) pomaga jeszcze lepiej
usystematyzować dane. Można także w prosty sposób monitorować i planować działania (wizyty, telefony, zadania…). Moduł korespondencji seryjnej i integracja z SMS oraz pocztą email ułatwiają szybką komunikację.
Funkcjonalność opiekunów kontaktów pozwala na czytelne określenie osób odpowiedzialnych za relacje z wybranymi klientami.
Zbiorowe wykonywanie akcji dla wielu kontaktów oszczędza czas przy porządkowaniu listy kontrahentów jak i przy codziennej pracy.