Nowoczesna wizja relacji z klientem

Szybkie wyszukiwanie i wygodne grupowanie kontaktów

Zalety

  • Szybkie wyszukiwanie
  • Wygodne grupowanie kontaktów
  • Historia i plan działań z klientem
  • Import/eksport do Excela

CRM Vision pozwala na przechowywanie oraz odpowiednie przetwarzanie danych o kontrahentach. Sprawną i przejrzystą nawigację zapewnia szybkie wyszukiwanie i sortowanie według różnorodnych kryteriów. W ramach kontaktu od razu jest dostęp do wszystkich informacji z nim powiązanych: wysłanych e-maili, zadań, ofert, faktur, projektów, dokumentów (plików) itd.

Nowoczesna wizja relacji z klientemTworzenie grup kontaktów (wg branży, wielkości…) oraz przydzielanie statusów (aktywny, jednorazowy,…) pomaga jeszcze lepiej

usystematyzować dane. Można także w prosty sposób monitorować i planować działania (wizyty, telefony, zadania…). Moduł korespondencji seryjnej i integracja z SMS oraz pocztą email ułatwiają szybką komunikację.

Funkcjonalność opiekunów kontaktów pozwala na czytelne określenie osób odpowiedzialnych za relacje z wybranymi klientami.

Zbiorowe wykonywanie akcji dla wielu kontaktów oszczędza czas przy porządkowaniu listy kontrahentów jak i przy codziennej pracy.

 

mozliwosci-01-klient

Powróć do strony możliwości

 

 

Dołącz do zadowolonych klientów

Najlepszy CRM Vision 2007-2024. Wszystkie prawa zastrzeżone
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Zasady Google dotyczące prywatności dostępne są na stronie https://business.safety.google/privacy/