Dlaczego warto wybrać CRM Vision?

Oto niektóre korzyści dla Państwa firmy po wdrożeniu systemu CRM Vision:
- Szybsze wyszukiwanie potrzebnych informacji
Kluczowe dane zebrane w jednym miejscu, przejrzyste raporty
- Lepsza komunikacja między pracownikami
Łatwe zlecanie zadań, wspólny kalendarz, dostęp online
- Wyższa jakość obsługi kontrahentów
Dostępne w przystępnej formie precyzyjne dane
oraz pełna historia i plan działań
- Prostsze zarządzanie finansami
Wystawianie faktur, zarządzanie ich statusami płatności,
kontrolowanie budżetów prowadzonych projektów
- Bezpieczniejszy dostęp do dokumentów
Centralna baza plików (DMS)
Wdrożenie CRM Vision wpływa również na:
- Obniżenie kosztów, często ukrytych, związanych z zarządzaniem i obiegiem informacji.
- Zmniejszenie ryzyka celowego uszkodzenia danych przez pracowników. Każda operacja w systemie jest rejestrowana w dzienniku zdarzeń. Łatwo więc przywrócić poprzednie dane, gdy np. zwalniany pracownik sfałszował informacje w karcie kontrahenta.
- Zwiększenie bezpieczeństwa danych, dzięki automatycznym i szyfrowanym kopiom zapasowym oraz wielopoziomowemu systemowi uprawnień.
- Wzrost efektywności całej firmy, gdyż zebrane dane w jednym miejscu umożliwiają szybsze ukończenie wykonywanych zadań.
Dla kogo jest CRM Vision?
CRM Vision sprawdza się w każdej firmie, która potrzebuje dobrego systemu wspomagającego zarządzanie relacjami z klientami oraz rejestrowania, planowania i raportowania prowadzonych działań.
Poniższe punkty pozwolą określić w jakim stopniu CRM Vision ułatwi pracę w Państwa firmie:
- Czy mają Państwo stałych lub nowych kontrahentów, partnerów, współpracowników bądź inne kontakty, z którymi relacje są istotne?
CRM Vision da Państwu bezpieczeństwo, że każda ważna informacja zostanie zapisana i nie umkną żadne zaplanowane działania. Dane są przechowywane centralnie i dostęp do nich z dowolnego miejsca na świecie mają tylko uprawnione osoby.
- Czy w Państwa firmie zleca się zadania pracownikom i kontroluje ich wykonanie?
CRM Vision pozwoli na łatwe planowanie i raportowanie tych działań. Co więcej, automatyczne powiadomienia email gwarantują, że dana osoba zostanie poinformowana o nowym zadaniu, a także o codziennym planie dnia, jeśli tego sobie życzy.
- Czy muszą Państwo kontrolować płatności faktur?
Proste wyszukiwanie w CRM Vision umożliwi wyświetlenie np. niezapłaconych faktur których termin minął, a szybki wgląd w kartotekę klienta da informację czy zdarzyło się to po raz pierwszy czy kolejny. Opcjonalna integracja z systemem księgowym synchronizuje automatycznie dane o fakturach. Co więcej, automatyczne przypomnienia email o terminie płatności gwarantują uregulowanie należności na czas.
- Czy prowadzą Państwo większe działania lub projekty?
CRM Vision sprawdzi się również jako intuicyjne narzędzie do zarządzania projektami, zwłaszcza jeśli należy zaplanować budżet i kontrolować jego wykonanie.
- Czy pracują Państwo z dokumentami, szablonami, które są często aktualizowane?
Moduł DMS systemu CRM Vision ułatwi centralne zarządzanie plikami, a automatycznie nadawane numery wersji umożliwią monitorowanie zmian i postępów prac. Wszystkie dokumenty są przechowywane na serwerze i dzięki temu są dostępne dla uprawnionych użytkowników z dowolnego miejsca przez przeglądarkę internetową.
Jeśli odpowiedź na przynajmniej jedno z powyższych pytań była twierdząca, zachęcamy do zapoznania się
z pełnymi możliwościami CRM Vision, dopasowania najlepszej wersji systemu do profilu Państwa firmy,
oraz zapoznania się z cennikiem.
Gdy mają Państwo jakiekolwiek Pytania prosimy o kontakt.