Integracja z telefonią

Telefon i CRM - połączenie doskonałe

Zalety

System CRM Vision wnosi również nową jakość w komunikacji telefonicznej z Klientem. Integracja z systemem telekomunikacyjnym VOIP daje możliwość automatycznej prezentacji kartoteki Klienta przy odbieraniu i nawiązywaniu połączeń.

Dla wszystkich połączeń automatycznie otwierane jest okno z kartoteką Klienta – pracownik oszczędza czas potrzebny na wyszukanie Klienta w bazie. Podczas rozmowy konsultant na bieżąco uzupełnia notatki oraz sprawdza informacje o Kliencie, np. status płatności lub przesłane oferty.

System pozwala na szybkie zaplanowanie kolejnego działania wynikającego z rozmowy, a gIntegracja z telefoniądy rozmowa nie doszła do skutku – następnej próby połączenia.

System telekomunikacyjny, z którym integruje się CRM Vision, oferowany jest również w wersji online. Nie wymaga instalacji centralki telefonicznej, a wygodna konfiguracja dostępna jest przez przeglądarkę internetową.

Serdecznie zapraszamy do obejrzenia video z webinarium “VOIP-CRM – usprawnij działanie firmy”:

 

Powróć do strony możliwości

Dołącz do zadowolonych klientów

  • Zamawiając testy akceptujesz regulamin.
CRM Vision 2007-2017. Wszystkie prawa zastrzeżone
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.