Zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania dotyczące systemu CRM Vision.
Jeśli potrzebują Państwo więcej informacji, zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego.
- Czy można przejść z wersji ONLINE na wersję SERVER?
Tak, w dowolnym momencie mogą Państwo przejść z wersji ONLINE na wersję SERVER, lub w drugą stronę. Co więcej operacja przejścia jest darmowa, tj. nie ma żadnych dodatkowych kosztów związanych z przeniesieniem danych
Zobacz też: porównanie wersji ONLINE i SERVER
- Czy widoczne kategorie zdarzeń (wizyta, spotkanie itd.) i inne listy wyboru można dostosować do własnych potrzeb?
Tak, administrator systemu posiada odpowiednie uprawnienia aby samodzielnie definiować te listy.
Funkcja ta jest dostępna w zakładce ADMIN -> Słowniki danych.
- Czy można samodzielnie importować dane np. z arkusza kalkulacyjnego do systemu CRM Vision?
Tak, istnieje możliwość samodzielnego importu danych z arkusza kalkulacyjnego MS Excel. Jeśli posiadają Państwo plik do importu w innym formacie wówczas prosimy o kontakt – przygotujemy ofertę na wykonanie dedykowanego importu.
- Czy można rozbudować system CRM Vision o dodatkowe moduły dla naszej firmy?
Jak najbardziej. Każdy moduł systemu możemy dostosować do Państwa potrzeb, jak również wykonać moduły dodatkowe. Każdorazowo wycena jest dokonywana indywidualnie i zależy od Państwa wymagań.
- Czy można zintegrować system CRM Vision z innymi systemami naszej firmy?
Tak, choć jest to uwarunkowane otwartością innych systemów i ich możliwościami wymiany danych. Każdorazowo ocena tych możliwości i wycena wykonania integracji jest dokonywana indywidualnie.
- Jak formalnie wygląda korzystanie z CRM Vision w wersji ONLINE? Czy jest podpisywana umowa?
Usługę CRM Vision Online świadczymy na zasadach „pre-paid”, wystarczy opłacanie abonamentu na kolejny miesiąc. Jedynym warunkiem jest akceptacja regulaminu który zawiera również odpowiednie zapisy dotyczące powierzenia przetwarzania danych.
Zadaj nowe pytanie