Planowanie zadań i kontrola efektów

Działania i kalendarz

Zalety:

  • Harmonogram zadań
  • Śledzenie procesu wykonania
  • Współdzielone kalendarze
  • Powiadomienia e-mail oraz sms

W CRM Vision każdy z użytkowników ma swój harmonogram zadań do wykonania. Podczas planowania zadań, dla siebie lub dla innego pracownika, określa m.in. termin realizacji, priorytet oraz najważniejsze cele. Harmonogram prezentowany jest w różnych widokach np. zadania zaległe, otrzymane, zlecone, plan na najbliższy czas.

Gdy pracownicy na bieżąco informują o przebiegu realizacji zadania, osoba nadzorująca błyskawicznie dowiaduje się o rzeczywistym terminie realizacji, osiągniętych efektach lub ewentualnych problemach przy wykonaniu zadania.

folder_kalendarz-i-dzialania--full.png

CRM plan dnia

Powróć do strony możliwości

 

Dołącz do zadowolonych klientów

  • Zamawiając testy akceptujesz regulamin.
Najlepszy CRM Vision 2007-2017. Wszystkie prawa zastrzeżone
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.