Czy integracja aplikacji internetowej, jaką jest CRM, ze biurkowym telefonem lub softphonem (aplikacja telefoniczną na komputerze) jest możliwe? Jest, a nawet jest niezbędne.

Korzyści

Taka integracja podnosi jakość w komunikacji telefonicznej z Klientem. Automatyczna prezentacja kartoteki klienta przy odbieraniu i nawiązywaniu połączenia to najważniejsza z zalet takiej integracji. Dzięki temu ułatwieniu pracownik oszczędza czas potrzebny na wyszukanie w bazie informacji o kliencie. Podczas samej rozmowy może dokonywać bieżącego uzupełnienia notatek oraz sprawdzenia danych o statusie płatności lub przesłanych ofertach.

Kończąc rozmowę, nie tylko automatycznie zostanie to odnotowane w systemie, ale również będzie możliwość szybkiego zaplanowania kolejnego działania wynikającego z rozmowy. W przypadku, gdy rozmowa nie doszła do skutku, można jednym kliknięciem ponowić próbę kontaktu.

Testuj 30 dni, bez zobowiązań – 150 minut na rozmowy

Jak to działa?

Cała komunikacja odbywa się pomiędzy aplikacją CRM a aparatem biurkowym lub softphonem. Dzięki temu, integrując się z telefonią, możemy sami wybrać dowolnego operatora telefonicznego.  Pozwala to dobrać idealną dla nas ofertę operatora VoIP. Wybór jest tu szeroki. Zachęcamy do przyjrzenia się wirtualnym centralkom telefonicznym, które niewielkim kosztem pozwalają nam zbudować firmową infolinię. Opcji do wyboru jest naprawdę wiele, a możliwość nagrania własnych komunikatów głosowych, przypisania użytkownikom numerów wewnętrznych, nagrywania rozmów to jedne z ciekawszych rozwiązań.

Więcej: jak CRM Vision integruje się z telefonami i softphonem