TeleCube

Partnerzy CRM Vision - TeleCube

TeleCube – testuj 14 dni, bez zobowiązań – 150 minut na rozmowy

Telecube
Dla Klientów CRM Vision, operator telefonii internetowej (VoIP) i wirtualnej centrali telefonicznej TeleCube  proponuje preferencyjne warunki okresu testowego, zawierające:
14 dni testów pakietu Mini (pakiet zawiera m.in. 2 numery telefoniczne, fax internetowy i możliwość wysyłania SMS) lub wybranego pakietu Wirtualnej Centrali oraz
150 darmowych minut (ilość minut dotyczy połączeń w cenie 5 groszy netto + VAT / minutę np. na polskie i niemieckie numery stacjonarne, a w przypadku droższych połączeń ilość minut jest relatywnie mniejsza) oraz
testowe numery telefoniczne, do wykorzystania w trakcie okresu próbnego.

W okresie testowym będzie można wypróbować: konkretne usługi, jakość połączeń, wysyłkę SMS, intuicyjny panel (dostępny 24h/7 dni przez przeglądarkę) oraz samodzielnie ustawiać i modyfikować elementy wirtualnej centrali TeleCube. Skorzystanie z okresu testowego nie zobowiązuje do kontynuacji współpracy. Z okresu testowego mogą skorzystać firmy, które przed testami nie były nigdy Klientami TeleCube.
Celem skorzystania z preferencyjnych warunków należy na stronie TeleCube wybrać odpowiedni pakiet (sprawdź pakiety wirtualnej centrali oraz pakiet Mini i dokonaj wyboru), a następnie wypełnić formularz rejestracyjny i wpisać w konkretnym polu specjalny Kod Promocyjny.

Gdzie wpisać Kod Promocyjny?

W formularzu rejestracyjnym TeleCube, pod danymi kontaktowymi, zaznacz checkbox „Chcę skorzystać z promocji TeleCube (m.in. kody promocyjne)!”, a następnie w polu które się pojawiło wpisz Kod Promocyjny.

Jak otrzymać Kod Promocyjny?

Aby otrzymać Kod Promocyjny skontaktuj się z CRM Vision mailowo lub pod numerem telefonu: 58 690-41-50 lub +48 515-229-793

Poznaj pełną ofertę CRM + telefonia

10% rabatu na wybrany pakiet Wirtualnej Centrali TeleCube

Każdy Klient CRM Vision, który bezpośrednio po ww. okresie testowym zdecyduje się na stałe korzystać z Wirtualnej centrali TeleCube uzyska 10% rabatu, na stały, miesięczny abonament, niezależnie od pakietu Wirtualnej Centrali, który wybierze. Rabat będzie obowiązywał przez okres nieprzerwanego korzystania z TeleCube (w przypadku rezygnacji z usługi TeleCube lub przejścia na tańszy pakiet rabat przestaje obowiązywać).

Przykładowo: przy wyborze pakietu Biznes, który zawiera m.in. 5 numerów miejskich (stacjonarnych), 10 numerów wewnętrznych, (10 stanowisk telefonicznych/kont SIP), 1 numer komórkowy, nagrywanie rozmów, fax internetowy i wszystkie podstawowe funkcje wirtualnej centrali (IVR, kolejkowanie, warunki czasowe, wirtualny lektor i inne) miesięczna opłata stała tj. 89 zł netto + VAT zostanie zmniejszona do 80,10 zł netto + VAT.

Zobacz czym jest wirtualna centrala TeleCube i sprawdź dostępne pakiety – https://www.telecube.pl/wirtualna-centrala-telefoniczna

Celem skorzystania z preferencyjnych warunków należy na stronie TeleCube wybrać odpowiedni pakiet a następnie wypełnić formularz rejestracyjny i wpisać w konkretnym polu specjalny Kod Promocyjny.

Gdzie wpisać Kod Promocyjny?

W formularzu rejestracyjnym TeleCube, pod danymi kontaktowymi, zaznacz checkbox „Chcę skorzystać z promocji TeleCube (m.in. kody promocyjne)!”, a następnie w polu które się pojawiło wpisz Kod Promocyjny.

Jak otrzymać Kod Promocyjny?

Aby otrzymać Kod Promocyjny skontaktuj się z CRM Vision mailowo lub pod numerem telefonu: 58 690-41-50 lub +48 515-229-793

Poznaj pełną ofertę CRM + telefonia

 

Telefonia VoIP TeleCube – oferta telekomunikacyjna dla każdej firmy

TeleCube jest usługą telekomunikacyjną dedykowaną dla firm. W swojej ofercie posiada rozwiązania dla mikrofirm, małych i średnich przedsiębiorstw ale również korporacji i call center.
TeleCube to:

  • Pakiet Mini, który w kwocie 9 zł netto + VAT miesięcznie zawiera dwa numery telefoniczne, billing online, fax internetowy i opcję wysyłania SMSów – https://www.telecube.pl/voip,
  • Cztery pakiety wirtualnej centrali od 39 zł netto + VAT / miesięcznie. Najtańszy pakiet (Start) oferuje wszystkie podstawowe funkcje centralki (warunki czasowe, przekierowanie połączeń, poczta głosowa, IVR, kolejkowanie, zapowiedzi, wirtualny lektor czy fax przez internet) jest idealnym rozwiązaniem dla niewielkiej firmy, która potrzebuje nie więcej niż 5 numerów wewnętrznych (5 stanowisk telefonicznych).
    Pakiety Biznes i Premium są dedykowane dla średnich firm i kosztują odpowiednio 89 zł i 159 zł netto + VAT / miesięcznie (w promocji uzyskasz je tańsze o 10%). W porównaniu do pakietu Start zawierają więcej numerów miejskich i wewnętrznych oraz numery komórkowe i dodatkowe funkcje jak np. nagrywanie rozmów (dotyczy Biznes i Premium) oraz telekonferencje, monitorowanie rozmów, 1 widget callback czy Ankieta SMS (dotyczy Premium). Najdroższy pakiet Elite, zawiera 40 numerów wewnętrznych i dodatkowo API w wersji podstawowej. Można z niego korzystać w cenie 229 zł netto + VAT / miesiąc.
    Każdy z pakietów można rozbudowywać o dodatkowe numery oraz funkcje. Dzięki kodowi od CRM Vision uzyskasz powyższe pakiety tańsze o 10% (zniżka dotyczy wyłącznie stałego abonamentu).
  • Polskie numery miejskie (stacjonarne), które można zakupić w TeleCube z wszystkich stref numeracyjnych (możesz nabyć numer z dowolnej strefy, niezależnie od miejsca prowadzenia Twojej firmy) albo przenieść od Twojego obecnego operatora,
  • Zagraniczne numery telefoniczne, które można zakupić w TeleCube lub przenieść od obecnego operatora – https://www.telecube.pl/numery-zagraniczne
  • Tanie połączenia telefoniczne np. na polskie numery stacjonarne i w większości krajów Unii Europejskiej w cenie 5 groszy netto / minutę.
  • Darmowe rozmowy wewnątrz sieci. Posiadacze numerów w TeleCube mogą rozmawiać ze sobą bez opłat.
  • Szeroki wachlarz możliwości dotyczący sprzętu do realizacji połączeń np. laptop bądź komputer z bezpłatną aplikacją TeleCube SIP lub telefon VoIP (np. Yealink).

 

Sprawdź pełną ofertę TeleCube

Jak wykonywać połączenia w TeleCube?

Żeby realizować połączenia i korzystać z możliwości TeleCube konieczny jest dostęp do Internetu oraz odpowiednie urządzenie lub aplikacja.

Polecamy:
darmową aplikację na systemy desktopowe (laptopy, komputery) TeleCube SIP zintegrowaną z CRM Vision lub
telefon VoIP (stacjonarny) typu Yealink, który podłącza się bezpośrednio do Internetu i który umożliwia integrację CRM Vision z telefonią internetową.
Nie musisz decydować się tylko na jedno rozwiązanie. Część Twoich pracowników może korzystać z telefonów Yealink a pozostali (np. pracujący na zasadzie home office czy freelancerzy) z komputera i TeleCube SIP.  Co więcej dana osoba może korzystać z TeleCube za pomocą telefonu Yealink w biurze, a przy użyciu laptopa będąc na wyjeździe służbowym.

Jak rozpocząć?

Celem rozpoczęcia korzystania z usługi TeleCube, należy wybrać konkretny pakiet i dokonać jego rejestracji. Aby otrzymać rabat na usługę i dodatkowe minuty podczas okresu testowego, podczas rejestracji w polu „Kod Promocyjny” należy podać kod otrzymany od CRM Vision (kod otrzymasz kontaktując z CRM Vision mailowo bądź pod numerem telefonu: 58 690-41-50 lub +48 515-229-793).

Gdzie wpisać Kod Promocyjny?

W formularzu rejestracyjnym TeleCube, pod danymi kontaktowymi, zaznacz checkbox „Chcę skorzystać z promocji TeleCube (m.in. kody promocyjne)!”, a następnie w polu które się pojawiło wpisz Kod Promocyjny.

Rejestrację dowolnego pakietu wirtualnej centrali można zrealizować pod tym adresem (klikając „Wypróbuj za darmo” pod danym pakietem): https://www.telecube.pl/wirtualna-centrala-telefoniczna/#testuj-wirtualna-centrale-telecube
Rejestrację pakietu Mini VoIP można zrealizować pod tym linkiem: https://www.telecube.pl/voip

Po wypełnieniu formularza, prosimy odebrać poprzez pocztę mailową, wiadomość z linkiem aktywacyjnym, i kliknąć w link. Usługa zostanie aktywowana i od tej chwili będzie można logować się do swojego panelu Klienta TeleCube i korzystać z wszystkich funkcjonalności.

Dołącz do zadowolonych klientów

Najlepszy CRM Vision 2007-2022. Wszystkie prawa zastrzeżone
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.