Dla Klientów CRM Vision, operator telefonii internetowej (VoIP) i wirtualnej centrali telefonicznej TeleCube proponuje preferencyjne warunki okresu testowego, zawierające:
– 14 dni testów pakietu Mini (pakiet zawiera m.in. 2 numery telefoniczne, fax internetowy i możliwość wysyłania SMS) lub wybranego pakietu Wirtualnej Centrali oraz
– 150 darmowych minut (ilość minut dotyczy połączeń w cenie 5 groszy netto + VAT / minutę np. na polskie i niemieckie numery stacjonarne, a w przypadku droższych połączeń ilość minut jest relatywnie mniejsza) oraz
– testowe numery telefoniczne, do wykorzystania w trakcie okresu próbnego.
W okresie testowym będzie można wypróbować: konkretne usługi, jakość połączeń, wysyłkę SMS, intuicyjny panel (dostępny 24h/7 dni przez przeglądarkę) oraz samodzielnie ustawiać i modyfikować elementy wirtualnej centrali TeleCube. Skorzystanie z okresu testowego nie zobowiązuje do kontynuacji współpracy. Z okresu testowego mogą skorzystać firmy, które przed testami nie były nigdy Klientami TeleCube.
Celem skorzystania z preferencyjnych warunków należy na stronie TeleCube wybrać odpowiedni pakiet (sprawdź pakiety wirtualnej centrali oraz pakiet Mini i dokonaj wyboru), a następnie wypełnić formularz rejestracyjny i wpisać w konkretnym polu specjalny Kod Promocyjny.
Gdzie wpisać Kod Promocyjny?
W formularzu rejestracyjnym TeleCube, pod danymi kontaktowymi, zaznacz checkbox „Chcę skorzystać z promocji TeleCube (m.in. kody promocyjne)!”, a następnie w polu które się pojawiło wpisz Kod Promocyjny.
Jak otrzymać Kod Promocyjny?
Aby otrzymać Kod Promocyjny skontaktuj się z CRM Vision mailowo lub pod numerem telefonu: 58 690-41-50 lub +48 515-229-793
Poznaj pełną ofertę CRM + telefonia
Każdy Klient CRM Vision, który bezpośrednio po ww. okresie testowym zdecyduje się na stałe korzystać z Wirtualnej centrali TeleCube uzyska 10% rabatu, na stały, miesięczny abonament, niezależnie od pakietu Wirtualnej Centrali, który wybierze. Rabat będzie obowiązywał przez okres nieprzerwanego korzystania z TeleCube (w przypadku rezygnacji z usługi TeleCube lub przejścia na tańszy pakiet rabat przestaje obowiązywać).
Przykładowo: przy wyborze pakietu Biznes, który zawiera m.in. 5 numerów miejskich (stacjonarnych), 10 numerów wewnętrznych, (10 stanowisk telefonicznych/kont SIP), 1 numer komórkowy, nagrywanie rozmów, fax internetowy i wszystkie podstawowe funkcje wirtualnej centrali (IVR, kolejkowanie, warunki czasowe, wirtualny lektor i inne) miesięczna opłata stała tj. 89 zł netto + VAT zostanie zmniejszona do 80,10 zł netto + VAT.
Zobacz czym jest wirtualna centrala TeleCube i sprawdź dostępne pakiety – https://www.telecube.pl/wirtualna-centrala-telefoniczna
Celem skorzystania z preferencyjnych warunków należy na stronie TeleCube wybrać odpowiedni pakiet a następnie wypełnić formularz rejestracyjny i wpisać w konkretnym polu specjalny Kod Promocyjny.
Gdzie wpisać Kod Promocyjny?
W formularzu rejestracyjnym TeleCube, pod danymi kontaktowymi, zaznacz checkbox „Chcę skorzystać z promocji TeleCube (m.in. kody promocyjne)!”, a następnie w polu które się pojawiło wpisz Kod Promocyjny.
Jak otrzymać Kod Promocyjny?
Aby otrzymać Kod Promocyjny skontaktuj się z CRM Vision mailowo lub pod numerem telefonu: 58 690-41-50 lub +48 515-229-793
Poznaj pełną ofertę CRM + telefonia
TeleCube jest usługą telekomunikacyjną dedykowaną dla firm. W swojej ofercie posiada rozwiązania dla mikrofirm, małych i średnich przedsiębiorstw ale również korporacji i call center.
TeleCube to:
Żeby realizować połączenia i korzystać z możliwości TeleCube konieczny jest dostęp do Internetu oraz odpowiednie urządzenie lub aplikacja.
Polecamy:
– darmową aplikację na systemy desktopowe (laptopy, komputery) TeleCube SIP zintegrowaną z CRM Vision lub
– telefon VoIP (stacjonarny) typu Yealink, który podłącza się bezpośrednio do Internetu i który umożliwia integrację CRM Vision z telefonią internetową.
Nie musisz decydować się tylko na jedno rozwiązanie. Część Twoich pracowników może korzystać z telefonów Yealink a pozostali (np. pracujący na zasadzie home office czy freelancerzy) z komputera i TeleCube SIP. Co więcej dana osoba może korzystać z TeleCube za pomocą telefonu Yealink w biurze, a przy użyciu laptopa będąc na wyjeździe służbowym.
Celem rozpoczęcia korzystania z usługi TeleCube, należy wybrać konkretny pakiet i dokonać jego rejestracji. Aby otrzymać rabat na usługę i dodatkowe minuty podczas okresu testowego, podczas rejestracji w polu „Kod Promocyjny” należy podać kod otrzymany od CRM Vision (kod otrzymasz kontaktując z CRM Vision mailowo bądź pod numerem telefonu: 58 690-41-50 lub +48 515-229-793).
Gdzie wpisać Kod Promocyjny?
W formularzu rejestracyjnym TeleCube, pod danymi kontaktowymi, zaznacz checkbox „Chcę skorzystać z promocji TeleCube (m.in. kody promocyjne)!”, a następnie w polu które się pojawiło wpisz Kod Promocyjny.
Rejestrację dowolnego pakietu wirtualnej centrali można zrealizować pod tym adresem (klikając „Wypróbuj za darmo” pod danym pakietem): https://www.telecube.pl/wirtualna-centrala-telefoniczna/#testuj-wirtualna-centrale-telecube
Rejestrację pakietu Mini VoIP można zrealizować pod tym linkiem: https://www.telecube.pl/voip
Po wypełnieniu formularza, prosimy odebrać poprzez pocztę mailową, wiadomość z linkiem aktywacyjnym, i kliknąć w link. Usługa zostanie aktywowana i od tej chwili będzie można logować się do swojego panelu Klienta TeleCube i korzystać z wszystkich funkcjonalności.