TeleCube

Partnerzy CRM Vision - TeleCube

TeleCube – testuj 14 dni, bez zobowiązań – 150 minut na rozmowy

TelecubeWyłącznie dla Klientów CRM Vision, operator telefonii VoIP TeleCube proponuje 14 dni testów pakietu Mini (m.in. 2 numery telefoniczne i fax internetowy) lub wybranego pakietu Wirtualnej Centrali oraz 150 darmowych minut (ilość minut dotyczy połączeń
w cenie 5 groszy netto / minutę np. na polskie i niemieckie numery stacjonarne, a w przypadku droższych połączeń ilość minut jest relatywnie mniejsza) do wykorzystania w trakcie jego trwania.
W okresie testowym będzie można wypróbować konkretne usługi, jakość połączeń oraz intuicyjny panel i samodzielnie ustawiać
i modyfikować elementy wirtualnej centrali TeleCube. Skorzystanie z okresu testowego nie zobowiązuje do kontynuacji współpracy.
Z okresu testowego mogą skorzystać firmy, które dotychczas nie były Klientami TeleCube. Wystarczy w trakcie rejestracji konkretnego pakietu wpisać w odpowiednim polu specjalny kod promocyjny.
Aby otrzymać kod promocyjny skontaktuj się z YourVision pod numerem telefonu: 58 783-39-64 lub +48 515-229-793

Poznaj pełną ofertę CRM + telefonia

20% rabatu na wybrany pakiet Wirtualnej Centrali TeleCube

Każdy Klient CRM Vision, który po ww. okresie testowym zdecyduje się na stałe korzystać z Wirtualnej centrali TeleCube uzyska 20% rabatu, na stały, miesięczny abonament, niezależnie od pakietu który wybierze. Rabat będzie obowiązywał przez pierwsze 12 miesięcy współpracy.
Przykładowo: przy wyborze pakietu Biznes, który zawiera m.in. 4 numery miejskie (stacjonarne), 8 numerów wewnętrznych, 1 numer komórkowy, nagrywanie rozmów, fax internetowy i wszystkie podstawowe funkcje wirtualnej centrali (IVR, kolejkowanie, warunki czasowe, wirtualny lektor i inne) miesięczna opłata stała tj. 69 zł netto zostanie zmniejszona do 55,20 zł netto.
Zobacz czym jest wirtualna centrala TeleCube i sprawdź dostępne pakiety – https://www.telecube.pl/wirtualna-centrala-telefoniczna

Poznaj pełną ofertę CRM + telefonia

Telefonia VoIP TeleCube – oferta telekomunikacyjna dla każdej firmy

TeleCube jest usługą telekomunikacyjną dedykowaną dla firm. W swojej ofercie posiada rozwiązania dla mikrofirm, małych i średnich przedsiębiorstw ale również korporacji i call center.
TeleCube to:

  • Pakiet Mini, który w kwocie 9 zł netto miesięcznie zawiera dwa numery telefoniczne, billing online, fax internetowy i opcję wysyłania SMSów – https://www.telecube.pl/voip,
  • Cztery pakiety wirtualnej centrali od 29 zł netto / miesięcznie. Najtańszy pakiet (Start) oferuje wszystkie podstawowe funkcje centralki (warunki czasowe, przekierowanie połączeń, poczta głosowa, IVR, kolejkowanie, zapowiedzi, wirtualny lektor czy fax przez internet) jest idealnym rozwiązaniem dla niewielkiej firmy, która potrzebuje nie więcej niż 4 numerów wewnętrznych (4 stanowisk telefonicznych). Pakiety Biznes i Premium są dedykowane dla średnich firm i kosztują odpowiednio 69 zł i 119 zł netto / miesięcznie.
    W porównaniu do pakietu Start zawierają więcej numerów miejskich i wewnętrznych oraz numery komórkowe i dodatkowe funkcje jak np. nagrywanie rozmów
    oraz telekonferencje
    (dotyczy Premium). Najdroższy pakiet Elite, zawiera 32 numery wewnętrzne i można z niego korzystać w cenie 169 zł netto / miesiąc. Każdy z pakietów można rozbudowywać o dodatkowe numery oraz funkcje.
  • Polskie numery miejskie (stacjonarne), które można zakupić w TeleCube (z większości stref numeracyjnych) albo przenieść od obecnego operatora,
  • Zagraniczne numery telefoniczne, które można zakupić w TeleCube lub przenieść od obecnego operatora – https://www.telecube.pl/numery-zagraniczne
  • Tanie połączenia telefoniczne np. na polskie numery stacjonarne i w większości krajów Unii Europejskiej w cenie 5 groszy netto / minutę.
  • Darmowe rozmowy wewnątrz sieci. Posiadacze numerów w TeleCube mogą rozmawiać ze sobą bez opłat.
  • Monitorowanie rozmów, SIP Trunk i inne przydatne funkcje i usługi.
  • Szeroki wachlarz możliwości dotyczący korzystania z usługi. W TeleCube można wykonywać połączenia przy użyciu: Telefonu VoIP, telefonu stacjonarnego z adapterem (bramką VoIP), komputera, laptopa czy telefonu mobilnego z komunikatorem VoIP (np. ZoIPer).
  • Sprawdź pełną ofertę TeleCube

     

    Jak korzystać z TeleCube?

    Żeby realizować połączenia i korzystać z możliwości TeleCube konieczny jest dostęp do Internetu oraz odpowiednie urządzenie bądź aplikacja.
    Polecamy telefon VoIP typu Yealink, który podłącza się bezpośrednio do Internetu i który umożliwia integrację CRM Vision z telefonią internetową.
    Oprócz telefonu VoIP, do realizacji połączeń w TeleCube można użyć także telefonu analogowego, do którego należy podłączyć tzw. bramkę VoIP. Jeśli z TeleCube chcesz korzystać podczas wyjazdów służbowych albo urlopu idealnym rozwiązaniem będzie skorzystanie z laptopa lub telefonu komórkowego i zainstalowanie na nim aplikacji VoIP np. ZoIPer.

    Jak rozpocząć?

    Celem rozpoczęcia korzystania z usługi TeleCube, należy wybrać konkretny pakiet i jego dokonać rejestracji. Aby otrzymać rabat na usługę i dodatkowe minuty podczas okresu testowego, podczas rejestracji w polu „kod promocyjny” należy podać kod otrzymany od CRM Vision (o którym mowa powyżej).

    Rejestrację dowolnego pakietu wirtualnej centrali można zrealizować pod tym adresem (klikając „Wypróbuj za darmo” pod danym pakietem): https://www.telecube.pl/wirtualna-centrala-telefoniczna/#testuj-wirtualna-centrale-telecube
    Rejestrację pakietu Mini VoIP można zrealizować pod tym linkiem: https://www.telecube.pl/voip

    Po wypełnieniu formularza, prosimy odebrać poprzez pocztę mailową, wiadomość z linkiem aktywacyjnym, i kliknąć w niego. Usługa zostanie aktywowana i od tej chwili będzie można logować się do swojego panelu klienta i korzystać z wszystkich funkcjonalności.

Zobacz też:

Tanie telefony Yealink

Integracja CRM z telefonią

Dołącz do zadowolonych klientów

  • Zamawiając testy akceptujesz regulamin.
Najlepszy CRM Vision 2007-2018. Wszystkie prawa zastrzeżone
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.