Dzięki temu dostęp do informacji będzie możliwy z dowolnej lokalizacji. Ponadto nie musimy instalować żadnego oprogramowania – korzystanie z systemu odbywa się poprzez przeglądarkę internetową. Nie ponosimy również dodatkowych kosztów związanych np. z zakupem serwera.
Zapewni to nam możliwość korzystania również na urządzeniach przenośnych takich jak tablety lub smartfony. Tak więc istotne informacje sprawdzimy lub uzupełnimy również np. podczas podróży do Klienta lub tuż po spotkaniu.
Integracja z programami takimi jak Outlook czy Thunderbird umożliwia łatwe przenoszenia wiadomości oraz synchronizację kalendarza z CRM.
Dzięki temu system w odpowiednim momencie przypomni nam o spotkaniu biznesowym lub powiadomi, że inny pracownik zlecił nam zadanie do wykonania. Dobrze jest, jeśli przypomnienia możemy otrzymywać również poprzez SMS a nie tylko poprzez e-mail.
Warto również odpowiedzieć sobie na pytanie w jakim zakresie chcemy system wykorzystywać ? Czy oczekujemy aby możliwe było również np. wystawianie w nim faktur, prowadzenie projektów lub zarządzanie magazynem ? W celu sprawdzenia różnych możliwości systemu CRM zapraszamy do bezpłatnego przetestowania CRM Vision przez miesiąc lub do zapoznania się z wersją demo.