Jaki CRM dla małej firmy ?

Jaki CRM wybrać dla małej lub średniej firmy

Przedstawiamy Państwu kilka aspektów godnych uwagi przy wyborze systemu CRM dla małej firmy:

  • System powinien funkcjonować jako CRM online
  • Dzięki temu dostęp do informacji będzie możliwy z dowolnej lokalizacji. Ponadto nie musimy instalować żadnego oprogramowania – korzystanie z systemu odbywa się poprzez przeglądarkę internetową. Nie ponosimy również dodatkowych kosztów związanych np. z zakupem serwera.

  • Powinna być dostępna wersja mobilna systemu
  • Zapewni to nam możliwość korzystania również na urządzeniach przenośnych takich jak tablety lub smartfony. Tak więc istotne informacje sprawdzimy lub uzupełnimy również np. podczas podróży do Klienta lub tuż po spotkaniu.

  • System musi zapewniać wygodne połączenie z programami pocztowymi
  • Integracja z programami takimi jak Outlook czy Thunderbird umożliwia łatwe przenoszenia wiadomości oraz synchronizację kalendarza z CRM.

  • System powinien pamiętać za nas. Dlatego tak ważny jest mechanizm przypomnień
    i powiadomień
  • Dzięki temu system w odpowiednim momencie przypomni nam o spotkaniu biznesowym lub powiadomi, że inny pracownik zlecił nam zadanie do wykonania. Dobrze jest, jeśli przypomnienia możemy otrzymywać również poprzez SMS a nie tylko poprzez e-mail.

Warto również odpowiedzieć sobie na pytanie w jakim zakresie chcemy system wykorzystywać ? Czy oczekujemy aby możliwe było również np. wystawianie w nim faktur, prowadzenie projektów lub zarządzanie magazynem ? W celu sprawdzenia różnych możliwości systemu CRM zapraszamy do bezpłatnego przetestowania CRM Vision przez miesiąc lub do zapoznania się z wersją demo.

Bezpłatne DEMO CRM


CRM dla małej firmy

Dołącz do zadowolonych klientów

Najlepszy CRM Vision 2007-2023. Wszystkie prawa zastrzeżone
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.